sofiamalmberg

Alla inlägg under januari 2012

Av sofia malmberg - 10 januari 2012 21:10

JAG SKA FARA PÅ ERIC SAADE I UMEÅÅÅÅÅÅ!!!!! :D Ska se en konsert med Julia bästisen och Rebecca <3 kommer bli super kuuul!! :D. Nu vet ni det men en till grej! Skolan har börjat posetivt: Jag får träffa mina kompisar på skolan och vara sosial.negativt: Jag får inte träffa Julia lika mkt och måste jobba med läxor och sånt :P Men i helgen så ska jag kanske få vara med julia vi ska kolla om det går. Men har typ inget mer att säga ska ha gympa i morgon by// SOFIAAA!! :D <3

Av sofia malmberg - 10 januari 2012 21:10

JAG SKA FARA PÅ ERIC SAADE I UMEÅÅÅÅÅÅ!!!!! :D Ska se en konsert med Julia bästisen och Rebecca <3 kommer bli super kuuul!! :D. Nu vet ni det men en till grej! Skolan har börjat posetivt: Jag får träffa mina kompisar på skolan och vara sosial.negativt: Jag får inte träffa Julia lika mkt och måste jobba med läxor och sånt :P Men i helgen så ska jag kanske få vara med julia vi ska kolla om det går. Men har typ inget mer att säga ska ha gympa i morgon by// SOFIAAA!! :D <3

Av sofia malmberg - 8 januari 2012 18:12

Hej alla ni som läser detta i dag har jag varit och badat med Nadine en av mina kompisar vi var på piteåbadet superkul ;). vi åkte typ lite kanor och sånt. Och jag åt en grillkorv som smakade skit den känndes som gummi i munnen :P.Men när vi skulle åka hem så var nadine och jag så tröga så då blev hennes pappa typ sur på oss!! Men en viktig sak är att...... JAG SKA FARA OCH SE ERIC SAADE I UMEÅ!!!! happy face :D och jag ska stå på VIP platsen nära scenen bredvid Julia (BFF) och Rebecca vi är hans största fans ever <3<3<3 Och jag ska köpa en eric saade tröja som jag ska ha på mig då. Och en halsduk med eric saade fast det vet inte mina föräldrar om än för jag har inte sagt något till dom ;). Men ska gå nu och äta Atrikå ris och sås mmmmm :D men hejdå <3 //sofia

Av sofia malmberg - 7 januari 2012 19:01

I dag har jag varit i kobdalis med Julia Wikberg och Ebba Håkanson. Det var superkul!! Det var andra gången där för julia men ebba hade varit där flera gånger men inte då sittlyften fanns där. Ebba åkte dit med mig klockan 8 på morgon och klockan 12 kom julia dit med buss (julia bor i jokkmokk). Julia han åka 2 åk sen skulle vi äta lunch XD. Det var någon typ av biff och potatis/ris det var rätt gott det kostar 90 och man får äta hur mkt man vill så stick till kobdalis och ha det gött. Dom gav mig 20kr för att skriva det ;) nej jag bara skojjar. Men backarna var helt okej men det fastnade helatiden is under skidorna så ibland var man tvungen att ta av dom och skrapa borrt det, jobbigt!! Sen typ kvart över 3 så skulle vi bara åka 2 åk till sen så skulle vi byta om i värmestugan eftersom julias buss gick 4. Då åkte vi ett åk och sen då vi skulle ta sittlyften så höll jag och ebba inte på att komma med jag han men inte ebba. Det var ju bara för ebba att ta nästa lyft då men NEJ för julia tappade ena sin STAV!! Så då stannade ebba där nere och väntade på oss sen då åkte vi till vermestugan och då var det bara 5 min kvar enligt min pappa men egentligen var det 10 min kvar så vi stressade som galningar och när vi kom fram så var det 10 miiin KVAAARRR!! Men då julia skulle ta bussen så kramade jag henne 1 gång sen kramade ebba en gång sen så kramade jag henne 2 gånger till XD Men hon är ju så kramgo :3 Men ska dra nu skriver i morgon HEJDÅÅ


                                                  
                                                  
                                                  
                          // SOFIA 

Av sofia malmberg - 7 januari 2012 19:01

I dag har jag varit i kobdalis med Julia Wikberg och Ebba Håkanson. Det var superkul!! Det var andra gången där för julia men ebba hade varit där flera gånger men inte då sittlyften fanns där. Ebba åkte dit med mig klockan 8 på morgon och klockan 12 kom julia dit med buss (julia bor i jokkmokk). Julia han åka 2 åk sen skulle vi äta lunch XD. Det var någon typ av biff och potatis/ris det var rätt gott det kostar 90 och man får äta hur mkt man vill så stick till kobdalis och ha det gött. Dom gav mig 20kr för att skriva det ;) nej jag bara skojjar. Men backarna var helt okej men det fastnade helatiden is under skidorna så ibland var man tvungen att ta av dom och skrapa borrt det, jobbigt!! Sen typ kvart över 3 så skulle vi bara åka 2 åk till sen så skulle vi byta om i värmestugan eftersom julias buss gick 4. Då åkte vi ett åk och sen då vi skulle ta sittlyften så höll jag och ebba inte på att komma med jag han men inte ebba. Det var ju bara för ebba att ta nästa lyft då men NEJ för julia tappade ena sin STAV!! Så då stannade ebba där nere och väntade på oss sen då åkte vi till vermestugan och då var det bara 5 min kvar enligt min pappa men egentligen var det 10 min kvar så vi stressade som galningar och när vi kom fram så var det 10 miiin KVAAARRR!! Men då julia skulle ta bussen så kramade jag henne 1 gång sen kramade ebba en gång sen så kramade jag henne 2 gånger till XD Men hon är ju så kramgo :3 Men ska dra nu skriver i morgon HEJDÅÅ


                                                  
                                                  
                                                  
                          // SOFIA 

HEJ

Av sofia malmberg - 6 januari 2012 16:13

Hej sofia här jag har gjort en ny blogg som jag nu ska börja skriva på men jag hade mer tänkt att det skulle bli en fotoblogg så det kommer nog vara ganska mkt foton här men lite om mig:

namn: Sofia Malmberg

Familj: Mamma, Pappa, Bror, 2 Hundar, 1 Katt, 1Hamster och syster Julia (inte yunetiskt)

Född: 1998 25/10

Intressen: Jag älskar att sjunga, dansa, spela teater och hänga med kompisar särskilt bästisen Julia

Musik: Jag älskar musik lyssnar mest på R&B och POP.

Favorit band/sångare: Eric Saade är just nu min absoluta favorit artist och mitt favorit band är Big Time Rush.

Favoritlåt: Eric Saade= Hotter then fire, Break of dawn. Big Time Rush= Music sounds better with you, No Idea.

Favorit mat: Tacos, Pizza, Friterad Kyckling burgare.

Favoritfärg:LILA!!


Lite fakta om mig :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är sofia och jag älskar att sjunga, dansa, rida och vara med mina coola och ibland lite dampiga kompisar. Jag sjunger och spelar musik varje dag och jag gillar att rita och måla. Läs om mitt liv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards