sofiamalmberg

Alla inlägg under februari 2012

Av sofia malmberg - 28 februari 2012 19:32

Tjabba tjena halå i'm back from Jokkmokk och kobdalis  . Jag har varit i jokkmokk hoss Juliaaa. super kul det var vi har sett paranormal activity 3. Fy tusan vad läskig den var ! Den handlade om ***** och om **** som bodde på ***** och som gjorde*** och som sen **** och så slutade den med **** . Nu förstår ni väll vad jag menar!! Nej det gör ni inte men ni får se den själva om ni ska veta hihi jag säger ingenting mina fingrar är förseglade . Men på söndagen så åkte jag och Julia till kobdalis med två av hennes kompisar som heter Johanna och Jasmine första gången jag träffade dom. Och dom var 2 coolingar   haha men dom var som normala vi lärde inte känna varandra så bra men nu vet jag i alla fall vilka som tar hand om min julia   . Hihi men hoppas jag träffar dom mer i alla fall så var dom ju trevliga. Men vad har jag gjort mer då?... Jo jag har bott i en stuga i kobdalis med mina föräldrar och min käraste broder som är as grymm på snowboard jag har en cool brorsa som fyller 24 år i morgon på onsdagen den 29 februari och om ni inte visste det så är den 29 februari skottårsdagen så egentligen fyller han 6 år  hihihi men annars har jag inte gjort något särskilt eller jo i kobdalis åkte jag in i ett träd HUR LYCKAS MAN??!! jag är ju bara bäst eller hur XD. Men en annan grej jo på fredag har julia bott i jokkmokk i ETT ÅRR!!! Den sorjligaste dagen hände på fredag för ett år sedan!! Jag kommer ihåg då hon ringde och sa att hon hade flyttat så här gick det till


*ringer*

Sofia: Halå?

Julia: Hej det är julia!

Sofia: Hej

Julia: Kan du gissa vars jag är?

Sofia: Nej.....

Julia: Hoss dom jokkiga mokkarna.

Sofia: Va skojjar du eller??!!

 Ja och så forrtsatte det lite mer. Jag grät jätte länge då :(

Och en grej till.. VI HAR SPORT LOOV :DDD !! Men inte julia :P vi har alldrig samtidigt iriterande >:( men måste gå nu byby se ya laters alegaters ;) <3

Av sofia malmberg - 15 februari 2012 15:57

Tjabba tjenare halå!! Jag säger gå!! Nej gå inte jag bara skojjar lite med er läs detta nu om du endå har börjat. Men idag typ inget jo idrott JAG DÖÖÖR!! Asså det var så j*vla jobbigt för jag har skadat ryggen och vi gjorde typ massa armhävningar och sådant. Och igår var det alla hjärtans dag och jag är så kär... NOT! Är inte kär och om ni inte tror mig så jö inte det då! Men nu har jag TRIIIIST jag har inget att göra men idag så ska jag på teater :D yey!! kul!! Men idag har jag triiist blö och ont i ryggen och en sorglig sak är att en av mina närmaste vänner ska byta skola  hon var typ min första vän på den skolan (förutom wafaa och någon jag kände innan) hon är jätte snäll och kommer sakna henne super mkt. Linda du är värdefull 

Av sofia malmberg - 13 februari 2012 17:36

  Hej idag = typ inget, skola. Men i går så var jag med nadine och ebba och bakade det blev gött men idag så har jag bakat lite möffins själv mm. Men nu pratar jag med Julia (forever sisters julia). Och vi har gett varandra nya smeknamn "reatard" me and julia reatards forever together. Men orkar inte skriva mer blev ett korrt inlägg men här är en bild på min reatard unge älskar dig julia.  

Av sofia malmberg - 7 februari 2012 18:57

hejsan alla ni som läser detta vilket är 0 XD. Men idag har jag inte gjort så mkt jag har varit i skolan tråkat :P Hur jag mår? Jag mår dåligt känner mig ensam asså jag älskar er alla mina kompisar ni har inte dissat mig eller så men jag känner mig endå ensam längtar tbx till då man gick i 5an och inte behövde vara ledsen över något då hade jag Julia här och Iris och Elin ni betydde jätte mkt för mig tjejer saknar våra glada dagar Julia saknar dig super mkt dör här utan dig. I might look alive but on the inside i'm dead <3 // coolaste soffi ;)


Av sofia malmberg - 6 februari 2012 16:21

Tjaba tjenare har inte bloggat på ett tag men hade inget att skriva men nu har jag trist så tänkte endå jö ett inlägg nu men inget särskilt har hänt. Men jag tänkte skriva en sak om mig som jag tycker ni borde veta. Jo att min bästa kompis Julia och jag har känt varandra i snart 8år och vi har varit bästa vänner i storrt sätt hela tiden men grejen är att för ett år sen så flyttade Julia till jokkmokk. Och nu ses vi kanske typ en gång i månaden om vi har tur. Julia betyder i storrt sätt allt för mig hon har alltid funnits där då jag behövde henne och det gör hon forrtfarande. Om det är en person som jag är glad att jag träffa så är det Julia Wikberg min syster. Jag skriver detta för att ni ska vara glada över dom vänner ni har. Jag har sett många bästa vänner splittras på grund av något litet bråk julia och jag har bråkat men att vi har blivit sams bevisar bara hur bra vänner vi är hon har gett mig över tusen minnen som jag alltid kommer att bevara jag älskar dig julia glömm mig inte i jokkmokk saknar dig varje dag lälskar dig kära syster. vi är typ 10,11år

          vi på våran 7årsdag<3

                                 vi nu <3 Best sisters forever <3<3      

Presentation


Jag är sofia och jag älskar att sjunga, dansa, rida och vara med mina coola och ibland lite dampiga kompisar. Jag sjunger och spelar musik varje dag och jag gillar att rita och måla. Läs om mitt liv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards