sofiamalmberg

Alla inlägg under maj 2012

Av sofia malmberg - 30 maj 2012 16:19

hej nu har jag sprungit omkring på stan och hittat en jätte fin present åt julia. Eller jag tycker det men hon kommer nog lägga upp den på sin blogg då hon får den. Men annars då jo jag har fått reda på lite saker som jag nu absolut inte kan skriva här och det gör mig förjävligt arg!!!. Men annars så längtar jag ihjäl till nästa vecka och då ska jag få träffa den personen som betyder mest för mig i hela världen JULIAAA!!!! Asså jag har inte sett henne nu på ungefär två månader och ni kanske tycker det är lite men för mig är det j*vligt mycket. tänk själv du har levt hela ditt liv (eller vad du kommer ihåg av det) med en person som sen helt plöttsligt försvinner jag vet att julia inte är död men man vet aldrig en dag kan det hända en olycka det kan hända något med mig eller julia och då kommer den här tiden kännas ännu värre för att vi inte kunde ta vara på den. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan julia nästan ingen vet hur det har varit för oss och inte alla fattar det heller jag älskar julia som min syster och jag hoppas du som läser detta kan fatta hur det är för oss. Julia jag saknar dig min allra käraste syster.

  <3


 här är en super bra låt som jag nördar nu tsm med en annan låt men jaja hejdå


Av sofia malmberg - 30 maj 2012 12:28

hej på skolan nu och sen ska jag på stan med alex vi ska gå omkring och kolla och jag ska köpa en grej till en spesiell person men jag skriver inte vad det är för hon kollar alltid min blogg men jaja nu har vi so och sen slutar vi vi slutar ungefär tio i ett och senare skulle jag typ vara med wafaa en stund får väll se vad vi gör men jag lovar att det komer bli the sims tre för wafaa är galen i det spelet men det är så hon är lilla waffi <3 Men en gång så sov hon hos mig och då hade jag typ nyss fått spelet och hon fick spela ett tag medans jag får till seven elleven och köpte brownie<3 och sen då satt hon och spelade typ i två timmar och jag satt och sa: Får jag spela nu? Men efter ett tag somnade jag och sen vaknade jag kanske halv två på natten och då satt hon där fortfarande. Hahaha minnen :)<3 Men nu ska jag sluta skriver sedan i kväll hejdå se ya laters alegaters.

 wafaa och hennes syskon <3

Av sofia malmberg - 29 maj 2012 21:31

Hej hej idag har jag bara varit i skolan halva dagen och då hade jag bara två lektioner och en och en halv timma hål och på svenskan såg vi film så man kan nästan tycka att jag inte har haft skola idag och det var pizza till skollunch. Men sen efter jag hade ätit så for jag på begravning min fasters. Ja det är som inget jag kännde henne inte ens hade träffat henne kanske 3 gånger. Men på minnesstunden så fick vi smörgåstårta och det var nog den godaste jag någonsinn ätit. Och till efterrätt så fick vi en liten kaka och kaffe super gott var det och jag fick träffa mina kusiner som är kanske 35-40 ÅR!!! Asså alal i min släkt är så gammla jag är den yngsta bland mina kusiner. Men men annars då jo efter så for jag till Liza och vi filmade på någon annan grej inte edward sissorhands utan en musikal men vi gör som bara några av sångerna och då mimar vi så sjukt kul asså XD  filmen heter Sweeney todd och Jhonny depp spelar huvudrollen jag vill se den!!! Men jag har typ ingen tid men jaja ska nu sluta skriva är trött men jaja se ya laters alegaters.

Liza spelar killen

och jag spelar hon ;)

Av sofia malmberg - 28 maj 2012 15:30

Hej ´hej idag har jag varit i skolan och i morse var det ju världens sommar väder och sen då man ska cykla till idrotten så börjar det regna och hagla mysigt elelr vad??!! Men vi hade bränboll på idrotten idag och det är man ju så bäst på asså...NOT!! Trots att vi spelade det sen ettan på min förra skola varje gång vi var ute så spelade vi brännboll och en gång så var jag jätte nära att varva :D i typ trean jag var kanske fyra meter ifrån och då blev jag bränd. Men idag lyckas jag inte ens slå bollen typ fyra meter asså jag får damp på bollen det är inte kul. Men annars idag så har det varit helt ok fast två av mina närmsta vänner började bråka idag och jag tröstade en av dom och jag höll typ på att börja lipa jag med asså jag tycker det är så sjukt tråkigt när bra vänner bara slutar umgås jag hatar det. För då om det kan hända dom så kan det ju hända mig också och jag kan inte leva utan Julia inte alls!! Hon betyder för mkt för mig och jag drömmer typ mardrömmar om att vi ska tappa kontakten. Men igår så satt vi uppe och smsade till halv två XD.... Jopp det är jag och Julia det men annars en god nyhet NÄSTA VECKA ÄR DET SOMMARLOOOOOOOV!!!!!! :D Och då nästa vecka ska jag hämta min kanin den ska heta Eric Saade för jag älskar han så j*vla mkt asså. Men jag ska kalla den för Cirre vilket är Erric baklänges ;). Så klyftig är jag. Men jaja nu ska jag gå och ett medelande till er två jag hoppas ni löser det för ni är så viktiga för mig och jag vill inte se någon av er ledsna för ni betyder så mkt tjejor love ya girls.

Men se ya laters alegaters <3

 naaaw XD

Av sofia malmberg - 27 maj 2012 17:55

Hej hej jag årkade inte skriva igår för jag jobbade hela tiden med att bygga klart våran bur till kaninen som jag ska få. Vi är inte riktigt klara men det har gått ganska bra. Men idag har jag inte gjort något annat jo jag har sett på tv. Och hela dagen har jag smsat med julia som jag ska se om ungefär två VECKOOOOR!!! Saknar dig så j*vla mkt syrran <3<3 ;) Och den 11 är det våran årsdag då har det gått fantastiska 8 ååååår!!!!! Tiden går så forrt :') Tänk att det känns som om igår vi sprang omkring och lekte sonic på min studdsmatta. Goda minnen alltså. Och förra sommaren då vi var på den dära parken och min väska blev stulen XD det var inget i den men någon tog den. Asså har så monga underbara minnen med dig Julia älskar dig så mkt gumman men måste sluta skriva nu för jag ska ta ut muffins ur ugnen mums se ya.

Best friends forever <3

Av sofia malmberg - 25 maj 2012 16:14

Hej soffan här och jag har idag inte gjort så mkt men ni ska veta att jag mår ganska bra idag och är glad eller ja jag är som lite ledsen men samtidigt glad. Jag har idag varit i skolan och det har varit helt ok ganska kul faktiskt hela dagen har jag smsat med julia så jag har inte dött under lektionerna. Och nu har vi tingat en kanin som vi ska hämta den 11 eller 12 juni :) Det är en liten unge som jag ska få det är en hane och är super mega sööööt!!! Men jag är lite ledsen idag för det som hände igår. Men annars så är det väll inget jag lyssnar nu på Eric Saades låt without you i'm nothing den är så vacker asså :') <3.

 

  Det här är nyckeln till mitt hjärta ni som ser mig i skolan och sett att jag har den här så ska ni veta att det är den här som jag håller mig vid liv den här kan låsa mitt hjärta. Och inget kommer då in eller ut men en person som jag alltid ska ha kvar kommer aldrig att försvinna varesig jag har nyckeln med mig eller inte och du vet att jag älskar dig mer an någonting på hela jorden och jag hatar att vara ledsen eller arg på dig för du är den enda personen som får mig att fortsätta fram, du lyser upp min tillvaro vars jag än är och du älskar mig för den jag är och jag kan bara inte leva utan dig och jag kan inte beskriva med ord vad jag känner för dig men du ska veta att without you i'm nothing. <3<3<3 :')

Av sofia malmberg - 24 maj 2012 20:55

hej hej och sorry för att jag inte har skrivit men det har varigt jobbigt att efter semestern måste börja med en sutin igen. men idag har jag cyklat typ tre mil eller så men nu är jag jätte ledsen känner mig sviken av en person och jag mår super dåligt och den personen är inte inloggad på fb och svarar inte då jag ringer asså jag är så sviken just nu. Asså du måste förklara det här för mig jag vill förstå vad jag har gjort som fått dig att ljuga så här.    

  du lovade att du skulle

Av sofia malmberg - 20 maj 2012 20:57

Hej idag har jag bara slappat i storrt sätt hela dagen eller nej kanske inte endå jag och julia har börjat skriva på en låt den är väldigt poetisk tycker jag. Den är inte klar än men det är en början. Vad mer har jag gjort idag..... Jag har sprungit i 1 och en halv timma jag har börjat göra det varje dag för ett tag sedan vet inte om jag har sagt det men jag gör det nu för att det lugnar mig och får mig på bättre humör jag får som vara ensam och känna frisk luft och andas i lugn och ro så ett tips att om du är stressad eller arg far ut och spring i en skog nära dig nu endast bara 99,90 kr. Nej skojja bara men det är ett bra tips men jaja blev ett korrt inläg är så trött nu skriver i morgon då ska jag till skolan YEEE.... EE NO!! men jaja se ya laters alegaters.

P.s :Har du sett henne hon är försvunnen och hennes pappa letar efter henne om du ser henne var snäll och ring

Presentation


Jag är sofia och jag älskar att sjunga, dansa, rida och vara med mina coola och ibland lite dampiga kompisar. Jag sjunger och spelar musik varje dag och jag gillar att rita och måla. Läs om mitt liv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards