sofiamalmberg

Alla inlägg under mars 2013

Av sofia malmberg - 27 mars 2013 19:05

Men tjabba på er tänkte bjuda på ett till inlägg idag, det blir inte någon fortsättning på berättelsen idag eftersom jag inte hinner skriva någon del för jag har bestämt mig för att lägga mig tidigt idag eftersom jag ska upp och jobba i morgon tidigt och i morse var jag så sjukt trött. Men jaja idag sen jag bloggade sist har jag bara lyssnat på en massa musik. Yohios nya cd Break the border kom ju ut idag och den är riktigt bra.. just sayin. Jo och vänta måste läsa mitt senaste inlägg... Inte för att det spelar någon roll jag menar jag skriver ju det här nu och ni kan ju inte direkt se det Hahaha   ...   ...  ...   .. Min humor suger! (det där var inte min humor tro mig!). Men jag har en liten crush på Ulrik munther så sjukt snygg han är och bara fyra år äldre!! Om jag träffar honom då jag är 20 typ ute på krogen eller så, då ska jag vara helt cool bara: "Men vänta lite du är ju den där killen.. vad heter du nu igen? Ulrik jussteja!" Hoppas nu inte Ulrik läser det här ingen chans (skojade bara. MEn Lyssna på hans senaste album Rooftop så sjukt bra asså :D. Men g2go se ya love to you people  
   Happy
   And serious what a dream!
Ögonorgasm.  


 

Av sofia malmberg - 27 mars 2013 14:54

Hej på dig. Ja men kom nyss hem typ efter jobbet på holms såg att jag skrev holmes på förra inlägget men då skrev jag början på mobilen faktiskt så det så. Men jaja jo nu tänkte jag lägga upp bilderna på mitt hår en före och efter bild, tog dem lite snabbt så ursäkta om de är fula eller så men men. Bye <3
 
FÖRE då jag har långt hår OCH Yohios aotograf i pannan jag och Julia var och såg honom på minus 30 som var riktigt bra faktiskt ;)



Det här var den finaste bilden jag kunde hitta så
     
Jo den bliden var ful och jag ser cp ut men endå XD

Av sofia malmberg - 26 mars 2013 17:27

Hej alla nuär jag tbx igen med bloggandet. Har inte bloggat  på si sådär 1 månad men nu är jag tillbaka. Men vad har hänt under den hära månaden? Jag har blivit lite gladare och nu flyter livet på ganska bra jag är inte ledsen lika mycket nu som då men ibland får jag väll en tepritionsstund och saknar Julia eller är bara ledsne men jaja. Jag har börjat satsa som fan med vikten och jobbar nu hårt. För jag vet att jag inte är smal och mina vänner om ni nu läser det här: Jag älskar er men jag har en spegel hemma jag vet att jag är överviktig och kanske till och med tjock men tjock är inte lika med ful så om jag säger jag är så tjock då säger jag inte jag är ful, jag bryr mig inte om hur jag ser ut utan jag vill gå ner i vikt för att det beror på hälsan. Men jo mer händelser? Jo jag har klippt mig nu har jag rakat av skallen :)... Okej kanske inte men det är riktigt korrt nu lägger upp bilderna sen. Men jo jag har också klippt Julia i typ förrgår?.. nej .. Men det var i lördags i alla fall. Och det blev bra om jag får säga det själv. Jo och nu så ska vi via skolan den här veckan proa (som jag säger) och jag är pro på Holmes cafeé och jag ska inte ljuga jag har tagit mig en kaka eller två men jag ska fara och träna idag efter maten så det blir bra. Men jag hade tänkt börja lägga upp korrta stick från min bok/berättelse som jag nu skriver. Här får ni ett så lägger jag sen upp bilder på då jag klippt mig och ska försöka komma ihåg att skriva i morgon. Men jo en grej berättelsen kanske inte är så bra okej men mobba inte. Love to you all <3


LEVA UTAN ATT ANDAS (jag kan inte komma på något bättre namn okej!)

Jag såg honom stå där i fönstret på andra sidan vägen, han såg mig i ögonen. Det var något med honom, något särskillt. Men i den stunden visste jag inte att mitt liv skulle förändras för evigt.

Jag springer fram till dörren och öppnar, i dörröppningen står en kille kanske på 16 år. han är sådär snygg som de flesta är då de bor långt här ifrån. "Hej jag flyttar in i huset bredvid tänkte bara gå förbi en sväng".
Jag hör Jimmy komma upp bakom mig. Killen har blont hår, mörk bruna nästan svarta ögon, han är helt okej i längd och egentligen så var han sådär äckligt perfekt, precis en sådan kille som alla tjejer vill ha please. Han hade en svart dunjacka på sig som faktiskt dåg ganksa tunn ut för att vara i december, jag säger bara att vi har snö här och att gå omkring sådär funkar ju inte. "Hej... Okej jag heter Annie och det här är Jimmy" Han granskar mig snabbt och små leer samtidigt. "Ja jag heter Nathan jag såg dig tidigare tänkte att det kanske hade varit kul att känna någon här" Jimmy stod och nästan lutade sig mot mig, jag kunde till och med känna hur hans hjärta slog.
Han spände sig och hans hand var fastlimmad i handtaget, hen ville helt klart att jag stängde dörren. 
 
"Så ni är syskon eller?" Jag skakade på huvudet och han började le överlägset mot Jimmy, han granskade Jimmy sen så skrattade han lite för sig själv.
"Ja ja men jag måste gå nu vi ses någon dag antar jag?" Jag kände mig inte trygg av att han såg på mig det var något med hans blick som jag inte kunde tyda.

Han gick utan att höra mitt svar, jag vände mig om och såg på Jimmy. "Jag vet vem han är, han spelar fotboll vi mötte dem en gång och jag förstod på en gång att det var något med den killen" Då kan jag på en gång förstå varför de var så fientliga mot varandra.

Okej förlåt om det är dåligt men du behöver ju inte läsa det i så fall. Men hoppas det var bra jo och la ut det här lite senare hade redan varit och tränat men jaja. xoxo <3

Presentation


Jag är sofia och jag älskar att sjunga, dansa, rida och vara med mina coola och ibland lite dampiga kompisar. Jag sjunger och spelar musik varje dag och jag gillar att rita och måla. Läs om mitt liv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards