sofiamalmberg

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Sommar kom hiiit nu!!

Av sofia malmberg - 14 april 2013 17:34

Hej bloggen är ute med hundarna nu i det härliga inget väder här i Luleå. Himlen är helt grå och jag hade tråkigt så varför int gå med hundarna ändå ganska härligt men jag vill ha sommar nu less vinter/våren som fan it can just die! Men bara ca 7 veckor kvar till sommar lovet yao! Finns det något gulligare än små sju åringar som bara " får vi klappa" så gulligt. Men har en ny jacka på mig så känner mig lite extra swagalisious ;). Ska sen då jag kommer hem plugga matte och förbereda mig för morgondagens skoj skriver snart love to you all!
P.s Benny och Lizzy säger hej :).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia malmberg - 26 maj 2013 19:56

Hejsan!! Hela den här veckan har varit riktigt rolig. Skolan är helt chill eftersom jag är klar med allting! Den här veckan kommer att bli så enkel! Och igår var jag på bio med Aylin och Elsa var där med sin mamma så det var kul vi såg "The Greta G...

Av sofia malmberg - 19 maj 2013 17:26

Hej sitter på bussen nu påväg hem från Jokkmokk. Jag har haft en så härlig helg med Julia. Vi har haft så kul och vi såg starstruck, en film som vi typ nötte sönder då vi var mindre. Vi såg eurovision, jag och Julia hejade på ryssland för hon som sjö...

Av sofia malmberg - 14 maj 2013 21:04

Hej bloggen jo jag har nu inte bloggat på en vecka. Och det beror på att jag under den förra veckan har varit upptagen hela tiden så det hans inte. Men förra veckan var det ju vårshow på vår skola och jag sjöng en låt med en tjej som kallas för Kicki...

Av sofia malmberg - 6 maj 2013 11:36


Hej :) E på skolan nu och har rast. Känner mig på lite trist humör idag blir typ irriterad på allt och alla. Känner mig också lite typ lonley men ibland har vi bara såna här dagar så det är ju bara att ta sig igenom dem. Men nu ska vi ha SO och vi jo...

Av sofia malmberg - 2 maj 2013 22:18

Hej bloggen är typ helt trött och utmattad nu för cyklade upp på ormberget och sen ner. Ja det är faktiskt en lång sträcka från mig! Jo men jag vet faktiskt inte hur psykiskt just nu. Jag kan känna mig lite deppig när jag tänker på det men annars så ...

Presentation


Jag är sofia och jag älskar att sjunga, dansa, rida och vara med mina coola och ibland lite dampiga kompisar. Jag sjunger och spelar musik varje dag och jag gillar att rita och måla. Läs om mitt liv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards