sofiamalmberg

Alla inlägg under september 2012

Av sofia malmberg - 12 september 2012 12:20

Hej på er alla som läser om det nu är någon men nu har jag inte bloggat på ett tag men jag tror jag ska ta och sluta blogga nu men jag kommer troligen börja igen. Jag känner bara att jag borde ta och leva mitt liv lite mer än vad jag gör. Nu har jag slutat på fb och då tycker jag att jag lika järna sluta på bloggen jag har endå inte så många läsare men jag kanske börjar på fb igen någon gång och då lovar jag att jag ska börja blogga igen men nu säger jag

Tack så mycket för att du har läst den här bloggen


hoppas du har gillat den men nu säger jag för sissta

 

gången se ya laters alegaters och tack så mkt.

Av sofia malmberg - 5 september 2012 11:49

Hej hej har slutat på fb och tror att jag kanske ska sluta blogga eller jag vet inte men kanske för jag vet inte .. Typ ingen läser min blogg och jag känner att jag inte behöver blogga men jag tror endå att jag ska ha kvar bloggen för att ha ngt att göra på fritiden men nu har jag inte skrivit på några dagar men gissa vars jag skriver nu! Jo från MIN dator!! Eller inte riktigt min det är skolan men jag har hand om den jag får ta hem den om jag vill och det är ju as grymt men nu så ska jag snart ha musik sen så ska jag ha teknik och sen vet jag inte men i morgon så är det skolfoto jag kanske skriver sen i kväll elelr ngt men nu ska jag gå se ya people!!

 

HOT OR WHAT?!!  

Presentation


Jag är sofia och jag älskar att sjunga, dansa, rida och vara med mina coola och ibland lite dampiga kompisar. Jag sjunger och spelar musik varje dag och jag gillar att rita och måla. Läs om mitt liv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards