sofiamalmberg

Alla inlägg under juli 2012

Av sofia malmberg - 20 juli 2012 17:23

Hej nu sitter jag på bussen på väg till Luleå ja då blir det väll hem ljuva hem antar jag men jag saknar redan julia. Men jag längtar faktiskt hem till Benny, Lizzy, Pontus och Cirre mina älsklingar men det e ju fredag så då blir det väll ngt gött ikväll och jag kanske kan övertyga mamma eller pappa att hyra film så men om vi ska till stugan dör jag mina föräldrar förstör mitt sociala liv :p. Men jag har ju endå dig min blogg och alla ni underbara läsare. Men nu ska jag väll sova på vägen hem. Och lyssna på musik kanske drömma om Eric saade men jaja vi hörs skriver nog i kväll och då kan jag skriva om vad jag och Julia gjort men nu e jag på mobilen och orkar inte men se ya

Av sofia malmberg - 20 juli 2012 17:22

Hej nu sitter jag på bussen på väg till Luleå ja då blir det väll hem ljuva hem antar jag men jag saknar redan julia. Men jag längtar faktiskt hem till Benny, Lizzy, Pontus och Cirre mina älsklingar men det e ju fredag så då blir det väll ngt gött ikväll och jag kanske kan övertyga mamma eller pappa att hyra film så men om vi ska till stugan dör jag mina föräldrar förstör mitt sociala liv :p. Men jag har ju endå dig min blogg och alla ni underbara läsare. Men nu ska jag väll sova på vägen hem. Och lyssna på musik kanske drömma om Eric saade men jaja vi hörs skriver nog i kväll och då kan jag skriva om vad jag och Julia gjort men nu e jag på mobilen och orkar inte men se ya

Hej

Av sofia malmberg - 17 juli 2012 23:23

Hej e i jokkmokk nu med bästisen men nu ska vi se 1 och 2 sesongerna av how i met your mother!!! Men vad har vi gjort idag jo vi har badat med en tjej som kallas Millan hon är super cool och jätte snäll tycker jag men och så har vi fotat lite och i morgon ska vi åka ut med någon typ av båt till någon typ av strand, blir väll kul!!! Men jag vet inte mer vad jag ska skriva vill inte dröja så länge för jag vill ju hinna se några avsnitt. Men jaja vi hörs.

här får ni bilder från idag.

        Jag och bästisen älskar dig gumman <3<3<3

Av sofia malmberg - 17 juli 2012 14:27

Hejsan svejsan nu sitter man på bussen till Jokkmokk jag är ap trött tror jag somnar snart men vad ska jag hitta på hos Julia jag tänker åtminstone tvinga henne att se American horror storry för den serien är ju så sjukt grymm så hon måste se den men vad ska vi mer jö kanske inte hinner i kväll men vi ska fara och bada blir kul Julia och jag typ lever i vattnet vet inte varför men vi badar jätte mkt på sommaren men nu ska jag väll sitta här på bussen i 3 timmar men skriver i kväll se ya laters alegaters

Av sofia malmberg - 16 juli 2012 20:20

Tjabba på er detta är sofia! Men ni som läst tidigare borde väll veta det men jaja idag blev det inte som jag trodde men jag fick ngt att jö i alla fall for med pappa och gjorde saker och ting på storheden bland annat. Men sen kom jag hem och då ringde Julia och jag ska fara till henne i morgon 3 timmar buss jaah!!..no  men jag får ju se Julle i alla fall men nu e jag hungrig ska ta en macka och sen ska jag väll basta eller ngt det fick bli ett korrt inlägg men jaja se ya laters alegaters

  hihi vänta du Julia    

Av sofia malmberg - 16 juli 2012 11:41

Hej nu bloggar jag för första gången från mobilen med den nya appen bloggplatsen känns riktigt spännande. Men jag vaknade nyss efter att ha somnat efter en sån fnittrig natt, bara Julia kan förstå men men vad ska man göra idag kanske bada i vallen eller så men måste gå nu se ya laters alegaters
Och här kommer 3 bilder på Eric <3

Av sofia malmberg - 15 juli 2012 23:51

Hej hej. Jag tänkte blogga och berätta att jag äntligen har fått vara social i typ två dagar jag har varit i Lizas stuga och sovit där det var kul vi badade med kläder och vi slidade för en watherslide :D KUUL!! Men nu kommer jag vara i min stuga ett tag och typ dö för det finns inget att jö här när man e själv. Men jag får väll vara kreativ och kanske måla eller ngt sådant men på tisdag ska jag få vara hemma till på onsdag sen bär det av hit till ensam land. Men men that's life!! Men vad ska jag jö i morgon vet inte kanske ta ett dopp i vallen eller bara sitta inne och nörda the sims vi får se men jaja fick bli ett kort inlägg men se ya laters alegaters.

  jo och ni kanske inte visste det men jag ääälskar Eric Saade men halå titta på den asså döör typ fy f*n vad het   

Av sofia malmberg - 14 juli 2012 01:14

Hej jag satt här i mörkret med min data och tänkte men ska man väll ta och blogga lite mitt i natten då är det nog många som läser min berömda blogg.. not! Men idag har jag int gjort ngt jag har bastat och nu är jag i min sociala stuga men jag har varit social i dag med Julia och det är jag just nu och Julia och jag har ju så kul på fb.

  jag och julia jo visst har vi underbar humor. Men så kan man hålla på närman har känt varandra så länge som vi har men ja vi håller fortfarande på med att komentera medans jag skriver detta xD men nu skriver vi om massa andra grejor men ja vad ska man ta och jö i morgondå man kanske ska ta sig ett dopp i det härliga havet eller kanske gå ut i skogen med dom underbara ormarna men vi får se men jaja se ya laters alegaters.

Presentation


Jag är sofia och jag älskar att sjunga, dansa, rida och vara med mina coola och ibland lite dampiga kompisar. Jag sjunger och spelar musik varje dag och jag gillar att rita och måla. Läs om mitt liv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards