sofiamalmberg

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av sofia malmberg - 26 maj 2013 19:56

Hejsan!! Hela den här veckan har varit riktigt rolig. Skolan är helt chill eftersom jag är klar med allting!
Den här veckan kommer att bli så enkel! Och igår var jag på bio med Aylin och Elsa var där med sin mamma så det var kul vi såg "The Greta Gaspy" den var så bra!!! Jag började till och med gråta så bra var den! Men idag hade vi så sjukt kul jag, Aylin och Elsa! Vi hade typ vattenkrig och sen hade vi senare lite deep talk stund och allt var verkligen kul. En rolig söndag har jag inte varit med om på jätte länge!
Men nu tänkte jag ta en cykeltur hoppa in i duschen och sen se några avsnitt av Supernatrual!! Världens bästa serie så skriver någon dag här i veckan bye love to you people ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är sofia och jag älskar att sjunga, dansa, rida och vara med mina coola och ibland lite dampiga kompisar. Jag sjunger och spelar musik varje dag och jag gillar att rita och måla. Läs om mitt liv.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards